Σκάφη που αξίζει να παθιαστείς μαζί τους!

Saronic 830

Saronic 830

Το Sar 830 φέρει τον  γενετικό κώδικα της  Saronic Boats. Ξεχωρίζει από τη συμπαγή άτρακτο και τις λιτές και απέριττες γραμμές  που στόχο έχουν ένα δυναμικό και στιβαρό αλλά όχι μόνο οπτικό αλλά και ουσιαστικό αποτέλεσμα. Είναι ένα σκάφος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αλιευτική χρήση, αλλά και για αναψυχή και ερασιτεχνικό ψάρεμα. Είναι σκάφος ημιπλαναρίσματος fishing  που καταφέρνει και συνδυάζει όλα τα οφέλη μιας γάστρας πλαναρίσματος, όπως, σταθερότητα και ευστάθεια σε μεγάλες ταχύτητες και  εξοικονόμηση καυσίμου σε μεγάλες πορείες, αλλά συγχρόνως έχει και την σταθερότητα μιας γάστρας εκτοπίσματος, κινούμενο αργά, την ώρα που επιχειρεί αλιεία.

Είναι αρκετά ευέλικτο και εύκολο στον χειρισμό του, και θα λέγαμε πως οι διαστάσεις του, το κάνουν ιδανικό για ένα άτομο, που θέλει να το χρησιμοποιήσει για αλιεία μόνος του. Χάρη στην γεροδεμένη και καλοσχεδιασμένη γάστρα του με τη βαθιά καρίνα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια όλο το χρόνο, ακόμη και σε δύσκολα καιρικά φαινόμενα, που είναι αρκετά συνηθισμένα στη χειμωνιάτικη θάλασσα. Ο κλειστός χώρος διακυβέρνησης και το αυτοστραγγιζόμενο κατάστρωμα, μηδενίζουν το άγχος του κυβερνήτη στις δύσκολες καταστάσεις. Το σκάφος επίσης χαρακτηρίζεται, από τους ιδιαίτερα φαρδείς διαδρόμους του, (με μικρή καμπίνα), το μεγάλο κατάστρωμα πίσω από την καμπίνα, αλλά και τους αποθηκευτικούς του χώρους. Εύκολος στην πρόσβαση για συντήρηση, είναι και ο κινητήρας του. Το υλικό κατασκευής του είναι, χειροποίητος ενισχυμένος πολυεστέρας με υαλoΐνες (GRP). H γάστρα του, διαιρείται σε πέντε στεγανά διαμερίσματα από ισάριθμους μπουλμέδες (φράχτες), ενδυναμωμένο με ξυλεία ναυτικού τύπου, ακόμη και για βαριά επαγγελματική χρήση. Στο κατάστρωμα και στην καμπίνα πλοήγησης ,ανάμεσα στο GRP, υπάρχει κόντρα πλακέ θαλάσσης υπό μορφή σάντουιτς, για να μπορεί να δεχθεί βίντζι υδραυλικού τύπου.
ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Μέγιστο μήκος 8,30 μέτα, Μέγιστο πλάτος 2,90 μέτρα.

Saronic 830

Το Sar 830 φέρει τον  γενετικό κώδικα της  Saronic Boats. Ξεχωρίζει από τη συμπαγή άτρακτο και τις λιτές και απέριττες γραμμές  που στόχο έχουν ένα δυναμικό και στιβαρό αλλά όχι μόνο οπτικό αλλά και ουσιαστικό αποτέλεσμα. Είναι ένα σκάφος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αλιευτική χρήση, αλλά και για αναψυχή και ερασιτεχνικό ψάρεμα. Είναι σκάφος ημιπλαναρίσματος fishing  που καταφέρνει και συνδυάζει όλα τα οφέλη μιας γάστρας πλαναρίσματος, όπως, σταθερότητα και ευστάθεια σε μεγάλες ταχύτητες και  εξοικονόμηση καυσίμου σε μεγάλες πορείες, αλλά συγχρόνως έχει και την σταθερότητα μιας γάστρας εκτοπίσματος, κινούμενο αργά, την ώρα που επιχειρεί αλιεία.

Είναι αρκετά ευέλικτο και εύκολο στον χειρισμό του, και θα λέγαμε πως οι διαστάσεις του, το κάνουν ιδανικό για ένα άτομο, που θέλει να το χρησιμοποιήσει για αλιεία μόνος του. Χάρη στην γεροδεμένη και καλοσχεδιασμένη γάστρα του με τη βαθιά καρίνα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια όλο το χρόνο, ακόμη και σε δύσκολα καιρικά φαινόμενα, που είναι αρκετά συνηθισμένα στη χειμωνιάτικη θάλασσα. Ο κλειστός χώρος διακυβέρνησης και το αυτοστραγγιζόμενο κατάστρωμα, μηδενίζουν το άγχος του κυβερνήτη στις δύσκολες καταστάσεις. Το σκάφος επίσης χαρακτηρίζεται, από τους ιδιαίτερα φαρδείς διαδρόμους του, (με μικρή καμπίνα), το μεγάλο κατάστρωμα πίσω από την καμπίνα, αλλά και τους αποθηκευτικούς του χώρους. Εύκολος στην πρόσβαση για συντήρηση, είναι και ο κινητήρας του. Το υλικό κατασκευής του είναι, χειροποίητος ενισχυμένος πολυεστέρας με υαλoΐνες (GRP). H γάστρα του, διαιρείται σε πέντε στεγανά διαμερίσματα από ισάριθμους μπουλμέδες (φράχτες), ενδυναμωμένο με ξυλεία ναυτικού τύπου, ακόμη και για βαριά επαγγελματική χρήση. Στο κατάστρωμα και στην καμπίνα πλοήγησης ,ανάμεσα στο GRP, υπάρχει κόντρα πλακέ θαλάσσης υπό μορφή σάντουιτς, για να μπορεί να δεχθεί βίντζι υδραυλικού τύπου.
ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Μέγιστο μήκος 8,30 μέτα, Μέγιστο πλάτος 2,90 μέτρα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:

Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ.

ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

  • Πολυεστερική ενισχυμένη κουπαστή.
  • Εξωτερική επένδυση κουπαστής με ιρόκο λουστραρισμένο.
  • Ζωνάρι από pvc.
  • Πολυεστερική δελφινιέρα - αποστάτης άγκυρας.
  • Αποθηκευτικό χώρο με επένδυση από θερμομονωτικό υλικό για χρήση ψυγείου (άνευ ψυκτικής μονάδος).
  • Δύο μπίντες ανοξείδωτες η ξύλινες από ιρόκο, πλώρης και πρύμνης.
  • Δύο συγκοινωνούντες αυτόνομες πολυεστερικές δεξαμενές πετρελαίου με βάνα επιλογής συνολικής χωρητικότητας 600 lt.
  • Μία Δεξαμενή νερού από pvc χωρητικότητας 110 lt.
  • Εξαερισμός και διαφράγματα δεξαμενών.
  • Εξωτερικός δείκτης στάθμης πετρελαίου.
  • Πολυεστερικό σκίαστρο - αεροτομή στην οροφή της γέφυρας.
  • Αντιοσμωτική προστασία με 3 χέρια EPOXY PRIMER.
  • Δύο χέρια μοράβια αυτοκαθαριζόμεου τύπου.
  • Γραμμή ισάλου  χρώματος μπλε η κόκκινου.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ - ΓΕΦΥΡΑΣ:

  • Ένα σταθερό παράθυρο παρ-μπριζ με προφίλ ανοδειομένου αλουμινίου με τζάμια security.
  • Δύο συρόμενα πλαϊνά με προφίλ ανοδειομένου αλουμινίου με τζάμια security.
  • Δύο ανοιγώμενα φιλιστρίνια.
  • Δύο σταθερά παράθυρα στο πίσω μέρος από pllexi glass.
  • Πόρτα γέφυρας με κλειδαριά.
  • Κρεβάτι πλώρης για δύο άτομα σχήματος V κατασκευασμένο από GRP.
  • Σετ στρωμάτων κρεβατιών από δερματίνη.
  • Ντουλάπι πολυεστερικό με κουζίνα υγραερίου δύο εστιών και νιπτήρα.
  • Ντουλάπι και τουαλέτα ναυτικού τύπου.
  • Εσωτερικό χώρο πλοήγησης.  
  • Δύο ντουλάπια δεξιά - αριστερά του πιλοτηρίου.
  • Κάθισμα οδηγού και συνοδηγού με μαξιλάρια από δερματίνη.
  • Επικλινές λουστραρισμένο καντράν ήλεκτρο ηλεκτρονικών οργάνων με ειδική θυρίδα για εύκολη πρόσβαση.
  • Εσωτερική επένδυση με μοκέτα η αλλιώς βαφή με εποξιδικό πράιμερ δυο συστατικών.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ:

  • Κάγκελα στις πλευρές του σκάφους με σωλήνα ανοξείδωτη διαμέτρου Φ30 316.
  • Δύο χειρολαβές με σωλήνα ανοξείδωτη διαμέτρου Φ22 316.
  • Δύο ανοξείδωτες γλίστρες σχοινιών για προστασία της κουπαστής.
  • Ανοξείδωτο ενισχυμένο ράουλο πλώρης για την άγκυρας.
  • Δύο ανοξείδωτους αεραγωγούς 5 γριλιών.
  • Ανοξείδωτος ιστός φώτων με διπλή σωλήνα σχήματος U.

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

  • Πηδάλιο από ενισχυμένο ανοξείδωτο με μπάρα για την αποφυγή σχοινιών.
  • Ανοξείδωτος άξονας πηδαλίου και ανοξείδωτη ενισχυμένη χοάνη με σαλαμασταδόρο στεγανοποίησης.
  • Μηχανισμό υδραυλικού τύπου με βάνα by-pass καθώς και λαγουδέρα για χειροκίνητη πλοήγηση.
  • Εξαερισμός μηχανοστασίου φυσικής ροής.

ΑΝΟΔΙΩΣΗ:

  • Κεντρικό ανόδιο πρύμνης στο κύκλωμα του σκάφους.
  • Στρογγυλό ανόδιο πηδαλίου.
  • Ανόδιο μπάρας αποφυγής σχοινιών.

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 12V ή 24V:

  • Καλωδίωση ηλεκτρικής εγκατάστασης από άκαυστα σιλικόνης.
  • Γενικό κεντρικό διακόπτη βαρέως τύπου και επιλογέα  για δύο μπαταρίες.
  • Δύο πίνακες με ασφαλειοδιακόπτες marine με φωτισμό ένδειξης led.
  • Εσωτερικό φωτισμό καμπίνας με τρεις ανοξείδωτες πλαφονιέρες.
  • Φωτισμό στο μηχανοστάσιο και στο αμπάρι.
  • Δύο προβολείς εξωτερικούς στεγανούς καταστρώματος.
  • Κόρνα ηλεκτρική.
  • Αυτόματη πρεσοστατική αντλία γλυκού νερού.
  • Αντλία σεντίνας μηχανοστασίου αυτόματη.
  • Αυτόματη αντλία σεντίνας αποστράγγισης του ψυγείου.
  • Ηλεκτρικό φλοτέρ και όργανο στάθμης πετρελαίου εντός καμπίνας.
  • Υαλοκαθαριστήρα.
  • Φώτα ναυσιπλοΐας (πλευρικοί, πορείας, ακυβερνησίας, αλιείας) εγκεκριμένου τύπου.
  • Πρίζα 12V - αναπτήρας.
  • Πρίζα πλαστική 12V.
  • Αναμονές ρεύματος για πυξίδα, βυθόμετρο, GPS και VHF.
  • Δυο παροχές ρεύματος στο μηχανοστάσιο για σύνδεση ηλεκτρομαγνητικών αντλιών.

ΒΙΝΤΕΟ:



Για περισσότερα βίντεο επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube.