ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ CRUISER...
8.80
ΑΡΧΙΚΗ // ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ // ΝΕΑ // ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
12mVεως18mV

 

Το saronic 12mV έως 18mV μεταρτρέψιμο , είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρίας μας. Η γάστρα του σκάφους είναι, μέγιστου μήκους απο 11,90 έως 18,00 μέτρων, μέγιστου πλάτους απο 4,00  έως 5,00 μέτρων ανάλογα με το μήκος και είναι γάστρα πλαναρίσματος τύπου V. Διατίθεται στην αγορά για αλιευτική χρήση και έχει χαρακτηρισθεί από τους κατόχους του σαν το απόλυτο αλιευτικό στην κατηγορία του .Το κατάστρωμα και η καμπίνα του, μπορούν να διαμορφωθούν συμφωνά με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη και ανάλογα με τη χρήση που θα χρησιμοποιηθεί, ενώ η πρόωση του επιτυγχάνεται από ένα η δύο πετρελαιοκινητήρες με ελάχιστη ισχύ τους 1 Χ 300 ίππους έως 2 Χ 700 ΗΡ . Μπορεί να αναπτύξη maximum ταχύτητα 30 knots. Κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί η σχεδίαση του εσωτερικού του χώρου, αφήνοντας και πλούσιους χώρους διαμονής και διαβίωσεις για μεγάλα και μακρινά ταξίδια πέντε ατόμων αλλά και άπλετο κατάστρωμα για την αλιεία.
Η διάταξη του κύριου καταστρώματος περιλαμβάνει μια φαρδιά πλατφόρμα από την πρύμνη έως την γέφυρα, προσφέροντας ασφαλή χρήση και διέλευση. Πρίμα συναντάμε τα αμπάρια με τους ανάλογους αποθηκευτικούς χώρους ενώ πρίν τη γέφυρα υπάρχει και το ψυγείο αλιευμάτων. Οι δύο πλευρικοί διάδρομοι που διασχίζουν το σκάφος κατά το διάμηκες παρέχουν ασφάλεια κατά την διέλευση, ενώ η χειρολαβές που είναι τοποθετημένες, βοηθάνε ιδιαίτερα κατά την πρόσβαση στους διαδρόμους. Κατάπλωρα συναντάμε ένα βαθύ ταμπούκι για την καδένα της άγκυρας ενώ το περιμετρικό ρέλι που καταλήγει στην πλώρη έχει πρακτική διαμόρφωση.
Το εσωτερικό του saronic 1290 είναι ευρύχωρο ενώ η χρησιμοποιούμενη ξυλεία δίνει αίσθηση ευρυχωρίας . Στη δεξιά πλευρά και μπαίνοντας στο σαλόνι είναι εγκατεστημένο το πιλοτήριο, που αποτελείται από μια μεγάλη επικλινή κονσόλα και ένα μονό κάθισμα. Η κονσόλα διαθέτει επαρκείς διαστάσεις, ώστε να φιλοξενούνται με άνεση όλα τα απαραίτητα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης ενώ η ανατομία του καθίσματος προσφέρει άνεση και κυρίως ασφάλεια στον κυβερνήτη. Το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από ξύλο ενώ η ορατότητα από την συγκεκριμένη θέση κρίνεται άριστη. Στην αριστερή πλευρά είναι τοποθετημένος ένας γωνιακός καναπές (κρεβάτι) , ενώ υπάρχει και το ανάλογο ξύλινο τραπεζάκι. Ο χώρος πίσω από το κάθισμα του οδηγού περιλαμβάνει μια επιπλοσύνθεση κουζίνας- νεροχύτη . Στην αριστερή πλευρά και κατεβαίνοντας στην κάτω καμπίνα συναντάμε το άνετο λουτρό / w.c. ενώ από δεξιά περιλαμβάνει δύο μονές κουκέτες που είναι ιδιαίτερα ευρύχωρες. Πλώρα βρίσκεται μια καμπίνα που περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι με δύο αποθηκευτικούς χώρους στη βάση του . Ο φυσικός φωτισμός της καμπίνας είναι επαρκής και προέρχεται από τα πλευρικά φινιστρίνια ενώ ο τεχνητός φωτισμός είναι πλούσιος και επαρκής .

Το υλικό κατασκευής του είναι, ενισχυμένος πολυεστέρας με υαλoίνες (GRP). H γάστρα του διαιρείται σε επτά στεγανά διαμερίσματα, από ισάριθμους μπουλμέδες (φράχτες), ενδυναμωμένο με ξυλεία ναυτικού τύπου, για βαριά επαγγελματική χρήση. Το κατάστρωμα και η καμπίνα πλοήγησης, είναι κατασκευασμένα από καμάρια ξυλείας ιρόκο, πετσωμένα με κόντρα πλακέ θαλάσσης και πλαστικοποιημένα με GRP, ενώ τα γυμνά μέρη του σκάφους ειναι επενδεδυμένα με μοκέτα.
Eξοπλισμός
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει, ζωνάρι και κουπαστή περιμετρικά του σκάφους , καθώς και μπίντες εμπρός πίσω από ιρόκο λουστραρισμένο. Τέσσερα σταθερά παράθυρα, τρία συρόμενα, τέσσερα ανοιγώμενα φιλιστρίνια και δυο πόρτες από ανοδειομένο αλουμίνιο με τζαμί ασφαλείας πλεσιόνουν την καμπίνα του. Στο εσωτερικό του υπάρχει ένα διπλό κρεβάτι στην πλωριά καμπίνα και δυο μονά, όλα με τα αντοίστιχα στρώματα τους καθώς και δωμάτιο με τουαλέτα ναυτικού τύπου. Εσωτερικό χώρο πλοήγησης με καντράν λουστραρισμένο, κάθισμα χειριστού περιστροφικό και ρυθμιζόμενο κατά ύψος και καθιστικό με τραπέζι. Νιπτήρας και κουζίνα με δυο εστίες καθώς και αυτόματη πρεσοστατική αντλία νερού συμπληρώνουν τον εξοπλισμό της γέφυρας .
Στα συν του σκάφους είναι, οι τέσσερις δεξαμενές πετρελαίου , συνολικής χωρητικότητας 3000 lt, (με όργανο ένδειξης πετρελαίου), και μια νερού μια νερού συνολικής χωρητικότητας 300 lt, προσφέροντας μεγάλη αυτονομία.Τα κάγκελα στις πλευρές του σκάφους η τέσσερις χειρολαβές η δύο γλίστρες και το ράουλο άγκυρας όλα ανοξείδωτα συμπληρώνουν τα αξεσουάρ του καταστρώματος. Χώρο επενδεδυμένο με θερμομονωτικό υλικό για ψύξη αλιευμάτων (άνευ ψυκτικής μονάδος). Πηδάλιο από ενισχυμένο ανοξείδωτο με μηχανισμό υδραυλικού τύπου, καθώς και λαγουδέρα για χειροκίνητη πλοήγηση.
Πλήρη ηλεκτρική εγκατάσταση και ρολ μπαρ οροφής με φώτα ναυσιπλοΐας εγκεκριμένα από την ΕΟΚ. Εσωτερικό φωτισμό καμπίνας, με πλαφονιέρες, πίνακα με ασφαλοδιακόπτες, όργανο ένδειξης πετρελαίου, πρίζα και αναμονές ρεύματος για πυξίδα, βυθόμετρο, GPS και VHF. Φωτισμό στο μηχανοστάσιο και στο αμπάρι. Τρεις προβολής εξωτερικούς, κόρνα, αντλία σεντίνας και υαλοκαθαριστήρα. Τέλος τα βρεχάμενα του σκάφους έχουν αντιοσμοτική προστασία με πράϊμερ τριών στρώσεων, μοράβια και γραμμή ισάλου χρώματος μπλε η κόκκινου.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΤΥΠΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ:
SARONIC 1290

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ:
ΑΦΟΙ ΜΠΛΙΖΙΩΤΗΣ Ε.Π.Ε
'SARONIC BOATS'

TEXNIKA XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τύπος σκάφους:
Εσωλέμβιο μηχανοκίνητο
Μήκος γάστρας:
12.90 m
Πλάτος ολικό:
3.90 m
Έμφορτο εκτόπισμα:
14760 kg
Μέγιστη ισχύς:
760 kW
Κατηγορία σχεδίασης:
B
Μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο:
2400 kg
Μέγιστος αριθμός ατόμων:
12
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ