Σκάφη που αξίζει να παθιαστείς μαζί τους!

Saronic 990

Saronic 990

Το Sar 990, φέρει τον  γενετικό κώδικα της  Saronic Boats.  Ξεχωρίζει  από  τη συμπαγή  άτρακτο  και τις λιτές και απέριττες γραμμές  που στόχο  έχουν  ένα δυναμικό  και στιβαρό   αλλά όχι μόνο  οπτικό αλλά και ουσιαστικό  αποτέλεσμα.  
Έχει χαρακτηριστεί από τους κατόχους του, σαν το απόλυτο αλιευτικό για επαγγελματική χρήση (με μικρή καμπίνα), αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αναψυχή σε συνδυασμό με ερασιτεχνικό ψάρεμα, μετατρέποντας την καμπίνα (σε μεγαλύτερη ) καθώς και τους εσωτερικούς του χώρους.

Η κατασκευή του, μπορεί να καλύψει όλα τα είδη παράκτιας αλλά και μέσης αλιείας, αλλά και του οικογενειακού σκάφους που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τους δώδεκα μήνες του χρόνου με ασφάλεια, για ψάρεμα και αναψυχή. Χάρη στη γεροδεμένη και καλοσχεδιασμένη γάστρα του με τη βαθιά καρίνα και τη φαρδιά του πρύμνη , μπορεί να τα βγάλει πέρα ακόμη και με ακραία καιρικά φαινόμενα, που είναι αρκετά συνηθισμένα στη χειμωνιάτικη θάλασσα. Διαθέτει κλειστό χώρο διακυβερνήσεως και κατάστρωμα αυτοστραγγιζόμενο, μηδενίζοντας έτσι το άγχος του κυβερνήτη στις δύσκολες καταστάσεις.
Το σκάφος επίσης χαρακτηρίζεται, για τους ιδιαίτερα φαρδύς διαδρόμους, το αχανές κατάστρωμα πίσω από την καμπίνα, τους αποθηκευτικούς του χώρους, τα αυτοστραγγιζόμενο αμπάρια  καθώς και το πολύ μεγάλο ψυγείο αλιευμάτων και πάγου.
Εύκολος στην πρόσβασή του για συντήρηση ,είναι και ο κινητήρας του. Το υλικό κατασκευής του είναι, ενισχυμένος πολυεστέρας με υαλoΐνες (GRP). H γάστρα του διαιρείται σε πέντε στεγανά διαμερίσματα, από ισάριθμους μπουλμέδες (φράχτες), ενδυναμωμένο με ξυλεία ναυτικού τύπου, ακόμη και για βαριά επαγγελματική χρήση. Στο κατάστρωμα και στην καμπίνα πλοήγησης, ανάμεσα στο GRP υπάρχει κόντρα πλακέ θαλάσσης υπό μορφή σάντουιτς, για να μπορεί να δεχθεί βίτζι υδραυλικού τύπου.
ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Μέγιστο μήκος  9,90 μέτρα, Μέγιστο  πλάτος 3,60 μέτρα.

 

Saronic 990

Το Sar 990, φέρει τον  γενετικό κώδικα της  Saronic Boats.  Ξεχωρίζει  από  τη συμπαγή  άτρακτο  και τις λιτές και απέριττες γραμμές  που στόχο  έχουν  ένα δυναμικό  και στιβαρό   αλλά όχι μόνο  οπτικό αλλά και ουσιαστικό  αποτέλεσμα.  
Έχει χαρακτηριστεί από τους κατόχους του, σαν το απόλυτο αλιευτικό για επαγγελματική χρήση (με μικρή καμπίνα), αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αναψυχή σε συνδυασμό με ερασιτεχνικό ψάρεμα, μετατρέποντας την καμπίνα (σε μεγαλύτερη ) καθώς και τους εσωτερικούς του χώρους.

Η κατασκευή του, μπορεί να καλύψει όλα τα είδη παράκτιας αλλά και μέσης αλιείας, αλλά και του οικογενειακού σκάφους που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τους δώδεκα μήνες του χρόνου με ασφάλεια, για ψάρεμα και αναψυχή. Χάρη στη γεροδεμένη και καλοσχεδιασμένη γάστρα του με τη βαθιά καρίνα και τη φαρδιά του πρύμνη , μπορεί να τα βγάλει πέρα ακόμη και με ακραία καιρικά φαινόμενα, που είναι αρκετά συνηθισμένα στη χειμωνιάτικη θάλασσα. Διαθέτει κλειστό χώρο διακυβερνήσεως και κατάστρωμα αυτοστραγγιζόμενο, μηδενίζοντας έτσι το άγχος του κυβερνήτη στις δύσκολες καταστάσεις.
Το σκάφος επίσης χαρακτηρίζεται, για τους ιδιαίτερα φαρδύς διαδρόμους, το αχανές κατάστρωμα πίσω από την καμπίνα, τους αποθηκευτικούς του χώρους, τα αυτοστραγγιζόμενο αμπάρια  καθώς και το πολύ μεγάλο ψυγείο αλιευμάτων και πάγου.
Εύκολος στην πρόσβασή του για συντήρηση ,είναι και ο κινητήρας του. Το υλικό κατασκευής του είναι, ενισχυμένος πολυεστέρας με υαλoΐνες (GRP). H γάστρα του διαιρείται σε πέντε στεγανά διαμερίσματα, από ισάριθμους μπουλμέδες (φράχτες), ενδυναμωμένο με ξυλεία ναυτικού τύπου, ακόμη και για βαριά επαγγελματική χρήση. Στο κατάστρωμα και στην καμπίνα πλοήγησης, ανάμεσα στο GRP υπάρχει κόντρα πλακέ θαλάσσης υπό μορφή σάντουιτς, για να μπορεί να δεχθεί βίτζι υδραυλικού τύπου.
ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Μέγιστο μήκος  9,90 μέτρα, Μέγιστο  πλάτος 3,60 μέτρα.

 

ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

  • Πολυεστερική ενισχυμένη κουπαστή.
  • Εξωτερική επένδυση κουπαστής με ιρόκο λουστραρισμένο.
  • Ζωνάρι από pvc.
  • Πολυεστερική δελφινιέρα - αποστάτης άγκυρας.
  • Αποθηκευτικό χώρο με επένδυση από θερμομονωτικό υλικό για χρήση ψυγείου (άνευ ψυκτικής μονάδος).
  • Δύο μπίντες ανοξείδωτες, ή ξύλινες από ιρόκο (πλώρης και πρύμνης).
  • Δύο συγκοινωνούντες αυτόνομες πολυεστερικές δεξαμενές πετρελαίου με βάνα επιλογής συνολικής χωρητικότητας  940 lt.
  • Μία Δεξαμενή νερού από pvc χωρητικότητας 110 lt.
  • Εξαερισμό και διαφράγματα δεξαμενών.
  • Εξωτερικό δείκτη στάθμης πετρελαίου.
  • Αντιοσμωτική προστασία με 3 χέρια EPOXY PRIMER.
  • Δύο χέρια μοράβια αυτοκαθαριζόμεου τύπου.
  • Γραμμή ισάλου χρώματος μπλε η κόκκινου.

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ - ΓΕΦΥΡΑΣ:

  • Δύο σταθερά παράθυρα παρ-μπριζ με προφίλ ανοδειομένο αλουμινίου με τζάμια security.
  • Δύο συρόμενα πλαϊνά με προφίλ ανοδειομένου αλουμινίου βαμμένο με τζάμια security.
  • Τέσσερα ανοιγώμενα φιλιστρίνια.
  • Δύο σταθερά παράθυρα στο πίσω μέρος από pllexi glass.
  • Πόρτα γέφυρας με κλειδαριά.
  • Κρεβάτι πλώρης για δύο άτομα σχήματος V κατασκευασμένο από Κ.Π./Θ.
  • Σετ στρωμάτων κρεβατιών από δερματίνη.
  • Ντουλάπι με κουζίνα υγραερίου δύο εστιών και νιπτήρα.
  • Χώρος κλειστός με πόρτα και τουαλέτα ναυτικού τύπου.
  • Εσωτερικό χώρο πλοήγησης.  
  • Δύο ντουλάπια δεξιά - αριστερά του πιλοτηρίου.
  • Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο κατά ύψος και  κάθισμα κουκέτα - ντουλάπι συνοδηγού με μαξιλάρι από δερματίνη.
  • Επικλινές λουστραρισμένο καντράν ήλεκτρο ηλεκτρονικών οργάνων με ειδική θυρίδα για εύκολη πρόσβαση.
  • Εσωτερική επένδυση με μοκέτα ή αλλιώς βαφή με εποξιδικό πράιμερ δυο συστατικών.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ:

  • Κάγκελα στις πλευρές του σκάφους με σωλήνα ανοξείδωτη διαμέτρου Φ30 316.
  • Δύο χειρολαβές με σωλήνα ανοξείδωτη διαμέτρου Φ22 316.
  • Δύο ανοξείδωτες γλίστρες σχοινιών για προστασία της κουπαστής.
  • Ανοξείδωτο ενισχυμένο ράουλο πλώρης για την άγκυρας.
  • Δύο ανοξείδωτους αεραγωγούς 5 γριλιών και δύο πλευρικούς σταθερούς πολυεστερικούς.
  • Ανοξείδωτος ιστός φώτων με διπλή σωλήνα σχήματος U.

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

  • Πηδάλιο από ενισχυμένο ανοξείδωτο με μπάρα για την αποφυγή σχοινιών.
  • Ανοξείδωτος άξονας πηδαλίου και ανοξείδωτη ενισχυμένη χοάνη με σαλαμασταδόρο στεγανοποίησης.
  • Μηχανισμό υδραυλικού τύπου με βάνα by-pass καθώς και λαγουδέρα για χειροκίνητη πλοήγηση.
  • Εξαερισμός μηχανοστασίου φυσικής ροής.

ΑΝΟΔΙΩΣΗ:

  • Κεντρικό ανόδιο πρύμνης στο κύκλωμα του σκάφους.
  • Στρογγυλό ανόδιο πηδαλίου.
  • Ανόδιο μπάρας αποφυγής σχοινιών.

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 12V ή 24V:

  • Καλωδίωση ηλεκτρικής εγκατάστασης από άκαυστα σιλικόνης.
  • Γενικό κεντρικό διακόπτη βαρέως τύπου και επιλογέα  για δύο μπαταρίες.
  • Δύο πίνακες με ασφαλειοδιακόπτες marine με φωτισμό ένδειξης led.
  • Εσωτερικό φωτισμό καμπίνας με τρεις ανοξείδωτες πλαφονιέρες.
  • Φωτισμό στο μηχανοστάσιο και στο αμπάρι.
  • Τρεις προβολείς εξωτερικούς στεγανούς καταστρώματος.
  • Κόρνα ηλεκτρική.
  • Αυτόματη πρεσοστατική αντλία γλυκού νερού.
  • Αντλία σεντίνας μηχανοστασίου αυτόματη.
  • Αυτόματη αντλία σεντίνας αποστράγγισης του ψυγείου.
  • Ηλεκτρικό φλοτέρ και όργανο στάθμης πετρελαίου εντός καμπίνας.
  • Yαλοκαθαριστήρες.
  • Φώτα ναυσιπλοΐας (πλευρικοί, πορείας, ακυβερνησίας, αλιείας) εγκεκριμένου τύπου.
  • Πρίζα 12V - αναπτήρας.
  • Πρίζα πλαστική 12V.
  • Αναμονές ρεύματος για πυξίδα, βυθόμετρο, GPS και VHF.
  • Δυο παροχές ρεύματος στο μηχανοστάσιο για σύνδεση ηλεκτρομαγνητικών αντλιών.

ΒΙΝΤΕΟ:



Για περισσότερα βίντεο επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube.